کد خبر 978460
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
عکس/ کشتی انگلیسی توقیف شد

شرایط به گونه ای است که انگلیسی ها باید برای توقیف نشدن کشتی ها یشان و عبور از تنگه هرمز جشن بگیرند!

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

خبرگزاری های غربی با نوعی ذوق زدگی عجیب گزارش دادند: "پس از توقیف نفتکش Stena Impero توسط ایران، نخستین نفتکش انگلیسی امروز از تنگه هرمز عبور کرد".

شرایط به گونه ای است که انگلیسی ها باید برای توقیف نشدن کشتی ها یشان و عبور از تنگه هرمز جشن بگیرند! حالا همان ها دنبال واسطه می گیرند تا درگیری سر نفتکش ها را آبرومندانه تمام کنند و حال آن که روز اول، کلی لاف  زدند و قیافه ابرقدرت ها را به خود گرفتند.

می گویند کسی قمپز در می کرد و می گفت؛ برای شکار شیر به جنگل رفتم ولی فشنگ درون لوله تفنگ گیر کرد و ... خلاصه شیر اومد و بنده رو خورد. گفتند؛ ولی تو که هنوز زنده ای؟ او هم با دست بر سر خود کوبید و گفت؛ آخه این هم شد زندگی؟!

با خودت چه کردی بریتانیای کبیر، که زمانی بر اقیانوس ها حکمرانی می کردی اما حالا در دنیا به عنوان بریتانیای صغیر از تو یاد می کنند؟! تو که استاد همه فریبکاران بودی، گول چه کسی را خوردی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 5
  • بیبی بی IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
    0 0
    همه قدرته در برابر مرداانگیهای اایرانیها خرگوشند. واین به خاطر رهبر ششجاع ما است
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
    0 0
    یعنی دوست داری بریتانیایی کبیر بازی در بیاره اون دوران برای قرن نوزدهم بود
  • رحمت عیدی IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    99 6
    نمایش قدرت ایران رسما دنیا را در شوک فرو برد جوری که همه را به تحسین و تمجید قدرت ایران واداشت و بریتانیای کبیر صغیر و ذلیل و تحقیر شد، عربستان پیش دستی کرد و نفتکش توقیف شده ایران رو بی چون چرا آزاد کرد،برزیل به کشتیهای ایرانی که یک ماه بخاطر عدم سوخترسانی بخاطر تحریمهای آمریکا زمینگیر شده بود دستور سوخترسانی داد با وجود تهدید آمریکا،و... اینه نتیجه اقتدار ،واقعا دل ملت شاد و خنک شد از تحقیر روباه پیر خدایی بد جوری دارن میسوزن،دست رهبر عزیزم و برو بچه های سپاه و ارتش رو میبوسم که این اقتدار همراه با احترام را مدیونشان هستیم
  • فواد IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    22 3
    خاک بر سر دولت بی کفایت میخواستند سفره مردم رونق دهند اما حالا سفره همه را جمع کردند اقایان تیم مذاکره کننده با این گندی که زدید بروید سرتان رابگذارید بمیرد با ان خندههای مصنوعی فکر کردید خیلی زرنگید و این ننگ رو تا قیام قیامت باید بر دوش بکشید و جواب گوی تمام ملت ایران و شهدای این اب وخاک باشید امیدوارم تاوان این خیانت رو با جانتان بدهید
  • ناشناس IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    22 7
    امروز ایران اسلامی مدیون فداکاری واز خودگذشتگی شهدا وایثار گران ارتش وسپاه هستند اگر سپاه نبود کشور هم نبود این اقتدار در سایه رهبریت انقلاب بوجود امده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس